KANSER : PENYEMBUHAN PERLUKAN WAKTU

Kanser tidak menyerang secepat kilat. Dalam buku “What You Really Need to Know about Cancer” (Baca: Apa yang seharusnya kau tahu tentang kanser), Dr. Robert Buckman menganggarkan bahawa diperlukan waktu sekitar dua setengah tahun untuk satu sel kanser berkembang dan menjadi suatu benjolan sebesar anggur kecil yang dapat dilihat oleh mata kasar.

Jika memang diperlukan waktu sebanyak itu untuk membentuk benjolan tersebut, maka masuk akal bahawa diperlukan waktu kira-kira sebanyak itu pula agar benjolan tersebut mengecil dan menghilang melalui suatu proses penyembuhan semula jadi.

Pesakit yang menderita kanser seharusnya bersabar kerana penyembuhan memerlukan masa. Bahkan yang lebih tragis adalah setelah mereka merasa sihat dan lebih baik, beberapa pesakit bertindak lebih lagi dan menambah rawatan herba lain yang diberitahu oleh orang lain dengan harapan kesembuhan mereka datang lebih cepat.

Ini benar-benar adalah suatu kesalahan yang dilakukan! Kita melihat banyak kes di mana pesakit meninggal tidak lama setelah mereka mendapat rawatan herba yang bermacam-macam. Pesakit kanser tidak boleh membuat suatu kesalahan kerana itu boleh membahayakan jiwa mereka.

Jangan Cepat Berpuas Hati

Salah satu kesalahan maklumat atau kesalahan pengertian adalah ramai pesakit yang percaya bahawa kanser boleh sembuh selepas seseorang menjalani pembedahan, kemoterapi, atau radioterapi. Perkara ini juga disokong oleh kenyataan doktor-doktor yang mengatakan bahawa semuanya baik-baik saja! Pesakit tersebut pulang dan meneruskan hidup mereka dengan gaya hidup mereka sebelum ini. Sayangnya tidak beberapa lama selepas itu pesakit tersebut berulang kembali (kansernya berulang kembali).

Ini menunjukkan tidak ada kepastian dari penyembuhan kanser secara total. Mungkin pesakit kanser tidak sedar atau tidak diberitahu tentang fakta yang kurang baik bahawa rawatan konvensional hanya dapat menolong (bukan menyembuhkan) 40% dari seluruh kes kanser. Malangnya, 60% daripada kes kanser tidak dapat diselamatkan dengan prosedur perubatan ini.

Dalam bukunya yang berjudul “The Activist Cancer Patient”, Beverly Zakarian mengatakan bahawa satu daripada beberapa perkara yang diketahui pasti tentang kanser (ovari) adalah itu tidak dapat dipastikan. Jangan sampai tersesat. Jika anda berfikir anda sudah selesai dengan kanser, kanser mungkin saja belum selesai dengan anda. Jadi janganlah cepat berpuas hati. Kami beranggapan bahawa pesakit tersebut harus mempertimbangkan untuk berubah ke gaya hidup sihat dan diet yang sihat secara kekal.

promosi

  • Tawaran: 4 botol kapsul Aprikot (setiap botol mengandungi 150 biji kapsul), 1 botol Amigdalin (120 kapsul) dan 1 botol Bromilin (120 kapsul) harga yang ditawarkan RM500 sahaja.
  • PEMBAYARAN: Hubungi / SMS / WhatSapp 0133016699 untuk pembelian dan pertanyaan.
  • Ajen Dropship Dialu-Alukan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *